СПОДЕЛИ

Управувајќи со речиси 28% од вебот, WordPress во моментов е најпопуларниот софтвер за управување со содржина. Па, кој го употребува? Дали има некои големи брендови и успешни бизниси кои го употребуваат WordPress? Ако има, кои се тие?

Ви составивме листа на повеќе од 25 водечки/познати брендови кои употребуваат WordPress. Станува збор за брендови за кои сигурно сте чуле.

Почнуваме. Веб сајтовите се претставени по случаен редослед:

Star Wars

star-wars

The Wall Street Journal

the-wall-street-journal

Forbes

forbes

LinkedIn

linkedin

NFL

nfl

ebay

ebay

PlayStation

playstation

General Motors

general-motors

CNN

cnn

Tech Crunch

tech-crunch

IBM

ibm

 

SamSung

samsung

MTV News

mtv-news

Sony Music

sony-musicFacebook Newsroom

facebook-newsroom

Mercedes Benz

mercede-benz

Microsoft

microsoft

Nikon

nikon

Coca Cola

coca-cola

Top Gear

top-gear

Mozilla

mozilla

007

007

NASA

nasa

The Next Web

the-next-web

Заклучок

Како што можете да видите, WordPress е избор и на најпознатите и најголемите имиња на денешницата. Го користат WordPress од очигледни причини: едноставност за користење, моќ, флексибилност, модуларност…

Зошто не би го користеле и вие?

Доколку сакате еден ден и вие самите да креирате вакви сајтови, првиот чекор што треба да го направите е да го WordPressсовладате WordPress. Пријавете се на курсот: Управување со содржини со WordPress и со помош на искусен ментор направете ја вашата прва веб страница и започнете да заработувате веднаш!

Курсот можете да го следите од дома, во време кое најмногу ви одговара. Ако досега сте немале искуство со учење на далечина, погледнете го делот Одговори на најчесто поставувани прашања и запишете се на некој од нашите бесплатни курсеви.

Највредниот дар кој го поседуваат луѓето е грижата и споделувањето.
Споделете го тоа што го имате, грижете се за тие кои ги имате.

Ако ти се допадна статијава, сподели ја со своите пријатели.
Ќе ги израдуваш и нив и нас.

 

Ти се допадна овој напис?
Стани член на клубот на веб професионалци Еверест и прв добивај информации кои можат да ти помогнат за твојот натамошен професионален развој.
И ние како и ти ги мразиме спамерите. Твојата email адреса никогаш нема да биде (про)дадена некому. Чесен збор.