Покрај тоа што боите будат чувства и претставуваат одредени индустрии, тие се и одличен начин за пренесување на проектот и изразување на уникатен идентитет за вашиот бренд.
Креиравме комлет од 20 различни палети со бои, кои може да ги употребите и имплементирате, за да креирате уникатни сопствени комбинации и да го претставите вашиот бренд.
1. Богата и авантуристична
Оваа уникатна комбинација е богата. Со оглед на тоа што портокаловата претставува активност, а сината е боја која се поврзува со вода, оваа палета може да се употреби за да претстави авантуристички и спортски брендови.
2. Топла антика
Монохроматски комбинации кога употребуваат различни сенки од иста боја. Основната боја, обично најтемната, се нанесува со различни количина на светлина. Комбинацијата на кафени сенки е најдобра за симболизирање на органски продукт или недопрен бренд.
3. Waimea води
Дали вашиот бренд се поврзува со марина или технологија? Сините тонови традиционално се поврзуваат со овие индустрии и се одлична комбинација кога се нанесуваат во контрасни нијанси.
4. Тропски панч
Виолетовата традиционално претставува индивидуалност, а портокаловата се поврзува со ентузијазам и авантура. Оваа комбинација не само што е визуелно полна со енергија, туку и буди слична емоција на живост кај публиката.
5. Боливиска убавина
Боите во оваа комбинација обично е незаситени. Се состои од три централни бои кои се поставени релативно блиску една до друга на тркалото со бои, комбинирана светла и темна, кои креираат одличен контраст за текст и форми.
6. Есенска колекција
Оваа палета има традиционален или антички тон. Одлична комбинација за претставување продукт кој е порафиниран или позрел.
7. Вистинска Венеција
Составена од топли и овошни тонови, оваа палета е избор на ова време. Сите бои се во одличен контраст меѓу себе за полесно нанесување на текст врз позадина. Комбинација полна со жар и елан, одлична за портретирање на овошје и зеленчук.
8. Старомоден залез
Ова се воздржани тонови извлечени од топло зајдисонце. Оваа женска палета е мека и одлична за индустрија која се занимава со здравјето и благосостојбата на луѓето.
9. Цветен микс
Жолтата традиционално се зема како среќна боја. Има ефект кој охрабрува и буди оптимизам, но исто така, предизвикува бидејќи е боја на брзо движење. Употребете ја оваа боја за да добиете инспиративна и продуховена реакција од вашиот корисник.
10. Нордиски шуми
Ова е рустична комбинација на сини и кафени тонови. Кога се употребуваат заедно прават мажествена палета совршена за бренд чија цел е софистицираната машка публика.
11. Зелена и златна
Оваа палета вклучува бои земени од природата. Дополнувањето со златна боја и дава суптилност и креира поголем контраст помеѓу боите, оставајќи голем впечаток, особено ако се нанесе како текст врз позадина.
12. Балеарска награда
Пастелните бои претставуваат женственост и се поврзуваат со пролет. Палетата има тонови кои потсетуваат на шеќерна волна , па затоа е одлична комбинација за сѐ што е поврзано со слатки и цвеќарство.
13. Морска армија
Жолтите тонови во нијанси на мед и војнички елементи, креираат контраст со поладните основи на другите бои. Ова е модерна комбинација соодветна за продукти кои се поврзани со подводниот свет или пијалоци кои се во основа вода.
14. Пладневен одмор
Ова е топла, розова палета составена од мешавина на овошни, неутрални тонови и потемни, интензивни тонови. Пријатна и примамлива, оваа комбинација е совршена за бренд во индустријата со храна и вино.
15. Весели размислувања
Само заради тоа што комбинацијата е од бои кои не се заситени, не значи дека и недостасува визуелна моќ. Со комбинирање на многу различни бои може да го задржите контрастот кој се постигнува со употреба на живи наспроти попригушени бои.
16. Попладневни задоволства
Често боите кои се базираат на сино креираат поладна атмосфера и чувство. Оваа палета се комбинира со два потопли тона (нијанси на сиво-виолетови бои) со кои успева да добие на мекост. Модерна комбинација за бренд за енериер и покуќнина.
17. Грчка салата
Ова се полни бои кои одлично се разликуваат една од друга и успеваат да остават голем впечаток. Вклучува богат тон (домат) од спротивната страна на тркалото со бои.
18. Француска врска
Оваа тонска комбинација е прелевање на нијанси на сино. Боите наречени Gunmetal и Cashmere ви даваат само мала доза на топлина, и одлично одговараат наспроти ладните сини тонови. Одлична за покани и други додатоци за свадба.
19. Serene Sakura
Оваа паметна комбинација содржи ладни и топли тонови, кои се свежи и современи. Модерната мешавина на бои ви дава палета која е одлична за кориснички интерфејс. Апликацијата на корални тонови е топла и привлечна, и обезбедува фина транзиција кон поладните тонови.
20. Утринска магла
Компактни, густи бои кои формираат силна, машка комбинација. Лесната транзиција од една во друга боја создава смирувачки ефект. Овие бои се аналогни, што значи дека се наоѓаат една до друга во тркалото со бои. Богатите и темни тонови одлично би одговарале за индустриски и градежен бренд.
Заклучок
Палетата со бои е фундаментален елемент при креирањето на вашиот комплет за бренд.
Употребете комбинација на бои која ја претставува вашата индустрија, или индивидуалноста на вашата компанија, за да и помогнете на публиката полесно да се идентификува со брендот. Палетата, исто така, треба да ви помогне да креирате препознатлив бренд преку визуелна комуникација.
извор: canva
Повеќе
Ако сакате да научите повеќе за бојата, запишете се на курсот Визуелен дизајн.