Добри вести, не толку добри вести, убави вести и бонус.
Глобалниот пазар станува сè поголем и поголем. Тоа е добра вест.
Во време меѓу клиентите стануваат попребирливи и со поголеми побарувања во својата желба да ги споделат своите пораки преку употребата на висококреативни веб-локации – тоа можеби не е толку добра вест ако за вас претставува напорна работа.
Убава вест? Големината и разновидноста на темата Be ја прават совршена употреба за веб-дизајн за активности на предизвици што треба да се направат да се дизајнираат креативни, привлечни веб-локации кои ќе се соберат со најпребирливите и најорловните клиенти. Ова е вашата можност да се заработи со тоа што ќе им покаже на овие клиенти што можат да го направат за нив.
Бонусот е 5 чекори за да креирате вебсајт што вашиот клиент ќе го сака и ќе му носи резултати.
5 чекори за градење неверојатно креативни веб-страници
Чекор 1: Изберете хипнотизирачка палета на бои
Има 3 правила што треба да ги следите при изборот на вашата палета на бои.
- Треба веднаш да привлече внимание;
- Треба да биде на бренд, и;
- Треба да биде компатибилен и да ги контролира вашите пораки;
Храбрите допири во боја на уметникот веднаш привлекуваат внимание.
Оваа претходно изградена веб-локација Be Theme нуди одличен пример за атрактивна, привлечна палета на бои.
Carbon8, со своите нијанси на зелена и контрастни бои совршено ја усогласува палетата на бои со брендот за да создаде визуелно извонредна веб-страница.
Палетата на бои BeInsurance е јасна, но суптилна; само вистинската комбинација на фактори за да се зајакне пораката и да се привлечат повеќе клиенти.
Палетата на бои BeFestival е совршен пример за пристап што можете да го привлечете за да привлечете поголема публика.
Чекор 2: Прикажете кристално чисти слики
Презентирањето кристално чисти слики не треба да биде безумно. Тоа е најдобриот начин да ги известите луѓето што точно нуди вашиот бизнис; за разлика од уметничките, донекаде надвор од фокус сликите кои ги тераат да погодуваат.
Умешноста и јасноста секогаш триумфираат над мистеријата и нејаснотијата кога станува збор за маркетинг на производ – или услуга за таа работа.
BeStylist одлично ги користи и талентот и јасноста во своите слики. Шемите на бои полесно се откриваат кога сликите се остри.
Погледнете дали можете да излезете со дизајн на веб-локација сличен на RansomLTD . Оваа веб-локација е направена од нула за прикажување на остри дигитални слики совршени за пиксели. Проверете го ова во однос на она што е моментално таму.
Или, можете да отидете со поконвенционална веб-локација како Зајно.
Продавницата за дизајн нуди непогрешлив пристап за прикажување на вашите производи со талент, достоинство и креативност. Привлечен и јасен би бил добар краток опис.
Чекор 3: Покажете им на посетителите како им користи вашата креативност
Да им се покаже на луѓето каква корист ќе имаат е секогаш моќна маркетиншка тактика, а еден начин да се направи тоа е да им се помогне да се замислат себеси како вистински клиенти.
Видеото на BeMarketing на почетната страница им покажува на посетителите како можат да очекуваат да имаат корист од користењето на вашиот производ.
Лејн, од друга страна, изразува перспектива на структурен дизајн со својот пример за флексибилност и функционалност во дизајнот на работното место.
BeSimple ја покажува моќта на минималистичкиот поглед; атрактивна, но на место.
Ако сте блогер за патувања, ова е за вас. Графичкиот распоред на BeTravelBlogger го прави сон на блогер за патувања.
Чекор 4: Користете „бел“ простор дури и во креативните веб-страници
„Прекумерното користење“ на белиот простор всушност е тешко да се направи. На крајот на краиштата, тоа е визуелниот елемент број 1 што се наоѓа во многу, ако не и повеќето, успешни веб-страници. Не се двоумете дали да го користите за да ја истакнете вашата креативност.
Makespace има чист дизајн што го прави многу лесно за окото да се фокусира на она што е најважно.
Можете да го постигнете истото со BeSketch или со The Drive New York (или со двете). Белиот простор се користи на овие две веб-локации за да се подобри целокупното визуелно искуство, како и да се истакнат клучните елементи на страницата.
BeIceCream можеби е најекстремниот пример за ефективно користење на белиот простор. Неговата употреба дефинитивно го поддржува брендот додека ефикасно ја пренесува пораката дома.
Чекор 5: Направете вашите CTA да ги зграпчат очите на посетителите
Ако копче CTA (Call To Action = повик на акција) не бара веднаш внимание, зошто воопшто да го користите? Зошто да не дозволите посетителот да се обиде да сфати што да прави следно?
Не, тоа не е добра идеја. Сакате големи, смели, светли копчиња кои е невозможно да се игнорираат, копчиња кои ги принудуваат посетителите да кликнат.
Погледнете го BeDrawing. Има копче CTA кое јасно се истакнува. Убаво е центриран веднаш под поднасловот, каде што делува како добредојдена покана за чекор напред.
Стјуарт ја има истата идеја; две CTA копчиња, со главното на дното.
Еве одличен пример за тоа дека CTA одговара на другите елементи на страницата. Иако BeKids користи сина боја за да одговара на другите сини елементи, копчето CTA сè уште се истакнува.
Сигурни начини за градење креативни веб-страници
Овие 5 сигурни тактики ќе ве однесат долг пат во вашата потрага до создавање на впечатливи веб-страници кои ќе конвертираат. Примерите треба да ви бидат корисни при изборот на комбинации на бои, позиционирање на клучните елементи, разбирање на моќта на великодушното користење (или прекумерно користење) на белиот простор, дизајнирање и поставување на CTA копчиња кои практично бараат да се кликнат, и секако прикажување на вашите посетители, преку вашата креативност, како тие ќе имаат корист.
Ќе откриете најсеопфатна и визуелно импресивна галерија целосно функционални, професионално креирани креативни веб-страници на Be Theme. Во моментов станува збор за околу 450 веб-страници кои можете да ги изберете и приспособите според вашите потреби и вкус.
Што понатаму?
Ако ова што видовте ве поттикнува на размислување и длабоко во себе посакувате изработката на веб страници да биде ваша кариера но не знаете од каде да почнете или можеби ја немате храброста да се соочите со предизвикот, тоа е во секој случај одличен прв чекор. За да го претворите сонот во реалност ве чека доста работа, но сé е полесно кога имате некого покрај себе кој ќе ве води од почеток до крај.
Ако сакате да дознаете како можеме и вам да ви помогнеме, закажете индивидуална консултација уште денес.